Wednesday, April 30, 2014

Raikan Cinta

Hey!!! pekabo? eksited aku nak cite kat korang...hahaha
Korang tengok tak Raikan Cinta Episod Dato Vida Beauty?
Huhu ada perasan tak muka i....hehe
Ala ada la selit2 masa segmen melukis inai..tapi aku tak expose lebih sebab aku tak jadi penginai utama yang inai Dato walaupun sepatutnya aku yang jadi, tapi aku bagi kat dia...hehehe ada la cerita disebaliknya....oops!
 
ha ni gambar yang kawan aku snap kat tv...rajin dia tao...aku pun tak teringat nak amik gambar or rakam...apa punya turrr...


blurr sikit tapi jadi le buat kenangan kan....thanks kak anem!!

ok dan ni beberapa gambar suami aku amik masa rakaman raikan cinta dari koleksi 


Proses menginai keluarga dan staf 
 

Ha tuuu nampak tak pengantinnya...putih betol kulitnya....wuwuwu
 

Inaikan tangan orang kuat Dato'
 

Majlis ni dalam office tau...
 

Lukis lagi...
 

Haaa....nampak tak....itulah team raikan cinta, aku ingat shooting nak kena ada berpoloh orang pegang kamera ke hape...ni dua orang je...hehe tapi diorang memang best...tak caye tengoklah hasil kerja diorang dalam raikan cinta....hehe
 

Fokus2....
 

Fokus makcik...fokus....
 

lalalala...
 
 
Eh aku yang mana?? Heheh...yang tudung hitam tu le.....hehe
k bye!

No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)