Sunday, April 14, 2013

Apa Pun Tak Bleh!

Hey korang semua, ape kabo? Lamanya aku tak merapu kat sini sejak dah jadi seorang isteri ni...ceh konon sebelum ni rajin sangat buat entry..hahahha

Korang dah sedia nak mengundi? Aku dah tak sabo sangat ni, almaklum ni kali pertama aku nak mengundi walaupun sepatutnya kali kedua...hihihi..Ala dulu tak mengundi sebab tiket nak balik kampung habis masa tu... Ha kali ni aku bertugas dalam bilik undi tau, cemana lah agaknya nak menghadap orang orang yang datang mengundi nanti ye...huhu wahai penduduk kampung, be nice to me okeh!

Next week ada job menginai...hah sangat besh, dah gatal tangan nak conteng tangan pengantin ni.. Alhamdulillah kali ni ada dua pengantin yang bakal mendapat sentuhan emas aku...haha buweekk!!
Moga korang berdua nanti berpuas hati lah ye... Dan sesiapa yang nak berinai tu...boleh cari aku di sini..


Setakat ni, service inai aku ni pada harga yang biasa lagi, tak sampai seratus pun.. Tapi tu pun ada orang kata mahal lagi, hahaha...Tahu tak, aku buat harga tak lebih RM100 pun mak aku dah marah tau, katanya ni hasil seni, tengok lukisan gambar Monalisa tu, harga jota jota tahu?? Haha...baek mak!

Sebenarnya aku tengah stress ni, stress menghadap tanggungjawab, sepatutnya bendanya mudah je selagi aku ikhlas, tapi skang dah jadi macam tak ikhlas je ni...Alah tak ikhlas pun disebabkan kebebalan manusia yang jumud, hish benci aku....ko pegi duduk dalam tempurung la wei!!

http://www.briody-fitnessnhealth.com/images/stressed.jpg

No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)