Wednesday, October 3, 2012

Rasa nak Honeymoon lagi..ahahahai!!

Alhamdulillah dah genap sebulan rumahtangga kami..
Moga dipanjangkan jodoh kami hingga ke akhir hayat..
Arini tetiba datang mood nak berhoneymoon lagi...adoi..rindu kat encik hubby yang berada di sana..
Almaklumlah kami ni PJJ ( percintaan jarak jauh le kunun...hikhikhik)..
Tiap Jumaat memang aku dah terkinja kinja nak balik, jasad kat sini..hati n  fikiran dah melayang ingat kat hubby..huuu

Korang doakan moga aku dapat bertukar secepat mungkin tau..
Tiap hari duk pikir pasal pertukaran...sedih kot tengok orang lain boleh menempek dengan suami masing masing...aku kelip kelip mata je....uhuhu

Hurm dah sebulan tapi gambar kahwin tak siap le lagi, apa nak kata orang yang dah kahwin berbulan pun tak dapat lagi ni kan aku..
Tapi takpelah, sekurangnya aku boleh ambil and buat part aku, cuma tunggu custom album and frames je..

Haaa...banyak dah aku edit..nak tengok? nak tengok?
Tapi sikit jelah boleh bagi korang tengok ye..hehe
.
.
.
.








=D

1 comment:

Sila conteng-conteng kat sini =)