Saturday, May 12, 2012

Mak..

Selamat Hari Jadi Mak..
Selamat Hari Ibu Mak..
Selamat Hari Guru Mak..
And Now..
Selamat Bersara Mak..

Aku sayang mak aku...sayang sangat..
Mak aku best..
Sangat senang untuk berbicara..
Sentiasa ada menenangkan perasaan gundah gulana anak-anak yang nakal ni..
She always be there for us....always..
Pernah sampai masa dulu..aku rasa aku memang dah tak mau jejak kaki kat bumi ni...
Mak always keep calling me to give her support..
I love u mak...

Now Mak dah bersara...sedih pulak rasanya..
Dulu masa kecik-kecik satu sekolah dengan mak..time rehat mesti gi pow duit mak...
Nak beli jajan kununnya....ngeh3...
Tadi ada majlis persaraan mak kat sekolah..
dan malam tadi aku yang sibuk buka hadiah persaraan mak...banyak hadiah mak dapat...dah mengalahkan hadiah orang kahwin..itu tandanya ramai orang yang sayangkan mak...

Mak aku best..
Ape mintak sure dapat..
Tapi kami bukanlah anak yang suka ambil kesempatan..
Hanya bila perlu sahaja..
Setakat mak membebel tu biasa lah...tapi apa mak cakap semua betul..
Untuk siapa?untuk anak-anak mak juga..

Mak..orang sayang mak..
Moga mak sentiasa sihat, bahagia, dirahmati Allah. dikasihani Allah. dilindungi Allah... Ameen




No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)