Tuesday, May 29, 2012

Cuti Sekolah Bermula

Selamat bercuti adik-adik...
Apa yang korang buat cuti sekolah ni?pastikan berfaedah ye..
Dulu masa zaman muda remaja aku, cuti sekolah banyak dihabiskan dengan holiday..
Holiday dengan family, selalunya kami pegi Cameron Highland, Kelantan & Terengganu, Penang...KL...
Tak pun aku akan ikut mak sedara aku holiday..
Best woo..

Kira cuti sekolah memang tak lekat kat umah la..
Da besor-besor ni, cuti sekolah dah takde makna..
Takde harapan sangat nak g holiday..hehe
Koje weh, koje..

Pejam celik lagi 3 bulan je majlis kami...huhu
Debaran semakin terasa..
Persiapan InsyaAllah berjalan dengan lancar..
Aku pun dah start bermanja-manja diri nak ke spa bagai...hahahhah gedik sangat~
Baru ni, g cuci kaki..
Baru perasan kaki aku sangat le kusam, dah jatuh gred D gamaknya..
So first time ni bagi kaki kat muka orang...hahahaha
 Tapi best juga, memula dia suruh rendam2 dulu dalam air suam..
Kemudian dia spray ubat, trim apa yang patut di jari-jari kaki..
Ha yang part ni aku paling suka, bila dia gosok tumit n tepi-tepi tapak kaki ni..
Dari keras kematu bleh jadi lembut ko.....hahahah


Tu dia kaki gedabak besaq...hahaha
Look kaki aku sangat gelap...sunburn tetiap hari jalan kaki ke sekolah..wuuu...

Kalo korang yang berada di Ipoh kot teringin nak manja gedik-gedik gini boleh le pegi kat Ipoh Parade..
Kedainya kat bahagian atas, ala kedai yang comel-comel tu...namanya YY beauty center..
Kena buat appointment dulu tau..aku tak buat buffer so harga rawatan kaki sahaja RM35, tangan RM25..kalo nak colour-colour kena tambah duit lah ye..

---------------------------------------

Selain dari aktiviti diatas, di musim orang kawen pastinya ada orang nak berinai henna..
Sangat puas hatilah..takdelah boring sangat cuti-cuti ni..

Tapi gambar aku lupa plak nak snap...
waaaa sangat rugi kan...

Takpe nanti ada lagi minggu ni aku update gambar henna..

--------------------------------------

Hah ni lagi satu pasal orang kawen..
Aku terima 1 job amik gambar pengantin minggu lepas..
Just snap and burn je..yelah aku bukan pro pun...
Tolong-tolong kawan je ni...
Kali ni di Selama Perak, Cikgu Ita n suaminya Mie..
Sedikit gambar aku edit untuk tatapan korang..

  

Ok ke? dah lama tak amik gambar ni..hehe
Tahniah kak ita n abg mie..moga berkekalan hingga akhir hayat...

---------------------------------------

Pada korang, thanks for viewing my page..xoxo



2 comments:

  1. bestnye berSPA lain kali ajak aku sekali...hehe..
    lagi 1 jika perlukan pertolongan just ask me... dekat dah 2 :)

    ReplyDelete
  2. hahaha...tulah pasai...banyak benda dah buat, tapi ade lg yang nak dibuat...hahah..kadang tu jadi bengong kejap duk pikir mcm2 hal...

    ReplyDelete

Sila conteng-conteng kat sini =)