Sunday, January 22, 2012

Kebosanan

Bosannya weh...dah dua hari duk umah sorang-sorang...
Family aku sume dah holiday ke KiiL....
Tinggallah hamba keseorangan...ahaks, sadis!
Kan best kalo ada seorang suami yang menemaniku..
Anak-anak kecil yang berlari-larian...
muahahaha!

Okeh start merepek dah..................

Bosan weh, dengan gigi yang sakit akibat braces yang baru diservis semalam..
Tekak yang rasa nak makan tapi tak boleh nak menelan...
Tah ape masalah makcik ni..

Untuk menghilangkan kebosanan aku pada hari ini..
Petang tadi aku kuar jap ke Silibin..
Jalan-jalan kat kedai One Shop..
Jumpa dengan topi yang ala-ala siti noalija pakai tu...hihi
Sukenye...weeeeeee!!

Jadi inilah hasil dari kegilaan pada hari ini...




Bulat-bulat je kan..................hahaha...
Kualiti gambar sangat tidak memuaskan...guna webcam je...

I mane ada camera mahai.....hahahah!

No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)