Sunday, December 4, 2011

Pengantin Berinai

Fuh..fuh..penat...
Baru lepas kejar kucing...hihihi
Hai u all...good morning..
Semalam kan, aku dapat job secara mengejut tau..
Tetiba kawan aku call kata dia nak berinai..
Nak nikah malam ni...katanya..
Aku pe lagi ngan sepantas kilat gi cari barang inai..
Sebab semua inai dan alatan ada kat Slim River..
So terpaksa guna inai yang aku tak penah guna..
Agak mengerikan pada mulanya..yelah sebab risau apa result inai yang baru aku beli tu..
Anyway setelah berhempas pulas..Alhamdulillah..
Berjaya juga...walaupun memula inai hujung jari tu jadi macam orang sakit gangrene...
Ala...gangrene...yang jejari jadi hitam tu...
So pe lagi..operasi cuci ngan sabun cuci kain le...
Heh..nasib baik boleh..kalo tak pengsan aku...huuu tatot...


Nilah resultnya..still gelap kan..tapi pengantin kata ok..heh!

So kepada Faizah atau Kak Yang..
Selaat Pengantin Baru..moga kekal hingga ke anak cucu cicit piot piat...bla..bla..bla..

No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)