Sunday, November 20, 2011

Luahan Perasaan...teettttt!

Aku ngah bengang ni..
Ada dua hamba Allah ni, diorang dah berjanji ngan aku untuk guna perkhidmatan aku berinai and amik gambar..
Lagi dua tiga hari nak sampai date yang dijanjikan, bila aku confirmkan balik ngan diorang tup2 kata cancel...
Nasib la aku tanya, kalo tak tanya..........haish...
Tah apa punye manusia, kalo taknak just say taknak, bagitau awal2..
So tak payah la aku cancel hal2 lain awal2...
Ni lah yang aku kategori kan sebagai najis...
Heee...nyusahkan orang betol!!
Menci!!


p/s :: eh, braces aku da tukar getah tau...kali ni warna OYEN!!hihi...
sakit dow mase doc nak tanggalkan getah2 lama tu...and for next appointment doc kata akan tukar dawai tebal...so bermulanya kesakitan yang lebih sakit kot, sebab dawai tebal ni untuk tarik n susun gigi...huhu...takot pon ade..... :s

2 comments:

Sila conteng-conteng kat sini =)