Wednesday, October 12, 2011

Mural wahai Mural..


Yeay dah siap mural aku..
Tema untuk kali ni adalah 'Mini Safari'..
Buat sorang-sorang je tau..
Nak melukisnya sonang je..kejap je dah siap..
Nak mewarnanya tu yang lama..
Aku amik masa dalam tiga minggu nak siapkan mewarna..
Itu pun amik masa petang-petang sahaja..
Anyway dah siap..
Yang penting budak-budak sangat sukakannya!!! Yeay!!!!

Dalam mural Mini Safari aku ni ada bermacam haiwan...
Macam kat bawah ni...
:
:
:

'Si monyet dan bird-bird'


Lagi....

'Si badak dan pink rabbit..'


'Zebra bolat...'


Tak lupa juga..
'Zirafah yang lonjong...'


Maka terjadilah satu bahagian...sila abaikan kertas background berwarna pink tu ye..
Itu hasil kreativiti kanak-kanak..heh!



Ok..ini gambar penuhnya..dinding ni terletak bahagian belakang disebelah dalam kelas aku..


And additional..aku baru je tambah sepohon kayu..
Eh bukan, sepohon pokok epal...dekat gajah dan singa itewww..

Eh tak lupa juga ada Mr. Kura-kura kat bawah tu....nampak??

Ok tak?

p/s :: arini ada org kata aku ni baru umur 20 tahun...muahaha...suke bebenor teman...
baby face katenye...hahahaha!
Sila jangan jealous..

Sekian!

No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)