Wednesday, September 7, 2011

Hari Raya Dan Freelance Job



Cemana ngan raya korang? Seronok?
Mesti beraya sakan ni..
Aku je yang tak bape nak best..
Orang syok raya sana sini, aku tak sihat..
Terperap kat umah..
Tapi..dalam sakit-sakit tu sempat gak aku amik beberapa job dalam bulan syawal ni..

Ape omputih kata...sharing is caring...
So sebab aku ni memang seorang yang caring... <--uwekk!
Aku nak share ngan korang job aku masa hari raya baru ni...

Berinai dan juga photoshoot pengantin..
Tak lah lawa mana pun...
Sila-silalah menjamu mata.. =)

Ok..ni customer pertama di hari raya~ sempena perkahwinan Puan Dalila....






Dan pengantin kedua~ Puan Mimie ( inai dan gambar pengantin)



Tu saja...takleh upload banyak-banyak gambar..hihi

Dan.....
Kepada kedua pengantin...
Aku ucapkan selamat melayari bahtera rumahtangga...
Selamat berbahagia hingga akhir hayat..
Ameen...

No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)