Wednesday, August 31, 2011

Selamat Hari Raya

Selamat Hari Raya semua!!
Dah hari raya ke-2 rupanya..
Sekejapnya masa berlalu kan..

Cemana dengan raya korang pada tahun ni?
Best tak? cukup glamour tak?
Hihi..aku biasa-biasa je..
Raya kali ni aku tak bape sihat la pulak..
Tapi alhamdulillah beransur baik..

Tema baju raya korang tahun ni warna apa?
Keluarga aku kununnya pakai baju berunsurkan hijau tahun ni..
Tah le kena ke tak baju aku ngan tema tu..hihi

Korang dapat duit raya lagi tak?
Aku dapat lagi tau...hehehe...
besh...
Tapi tak sebest masa kecik-kecik dulu kan..
Sekarang nak main bunga api pon da segan..memang tak la....hihihi


Ni gambar besama ngan beberapa orang sepupu and akak aku..
Yang lain tah kemana..
Nampak tak aku kat belakang tu...macam nak melekat ke dinding dah... =P

Ni aku le..hihi..
Selamat Hari Raya pada korang semua yang membaca blog ini..
Maap ye kalo ade korang terguris perasaan ke..
Terganggu emosi ke bila baca isi blog ni..

Dan tak lupa juga...

Aku ucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yang ke 54
Untuk negara Malaysia yang aku sangat cintai..
Moga negara kita sentiasa aman makmur sejahtera...
Usir je orang yang buta sejarah tu..
(tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia... =P)


No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)