Thursday, August 18, 2011

Henna Tangan Sendiri

Aku sangat suka berinai...
Lagi-lagi time nak raya..
Teringat kenangan masa kecik-kecik dulu..
Malam raya, aku..kakak-kakak dan sepupu sepapat sume sebuk la nak berinai..
Beriya kami gi mintak daun inai kat jiran..
Akak aku yang rajin menumbuk inai..
Aku tolong pakai je..hihi

So now dah besar gini..
Still lagi minat aku pada inai tak luntur..
Kalo boleh nak selalu berinai..
Tapi sekarang ni dah moden kan..
Inai pun ada dijual dalam tiub je dah..
Tapi tak dinafikan ye, inai yang digiling tu lagi cantik dan tahan lama..

Okeh now ini cara aku berinai..
Tak tepek kat ujung jari dan buat bulat kat tapak tangan dah...
Ada bunga hokey!

Dan namanya sekarang...Henna Mahendi...(betol ke aku eja?)
Macam Hindustan ko...ekekek!


Okeh aku tau tangan aku memang gebuz ok..hihi
Ni selepas aku dah siap design henna...
Free style je...tak draft pun..


Dan ini result nya..Okeh tak?

Actualy sekarang aku dah mula sikit-sikit amik upah untuk henna atau inaikan pengantin...
Boleh la dapat income ciput..
Ape orang kata freelance ye..hihi

Eh...drop your comment yeah!
Thank You ❤

No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)