Monday, May 2, 2011

Cuti Hari Pekerja Untuk Para Pekerja

Selamat bercuti kepada semua ye..
Wah seronok korang ek, cuti sakan sampai jem kat highway masa aku nak balik tadi...
Menyampah ai tau....

Cuti ni banyak juga aktiviti yang aku buat selain daripada dating...hehehe

Pada 1 May, sorang sahabat aku bertunang...
Syiok oo...siap ade kambing golek lagi...
Ye...sungguh.....bergolek-golek kambing itu...ahaks!
First time makan kambing, berpinar jap la mata aku...
Jalan pun senget je....ahaha
Seronok betoi lah tengok kawan aku ni bertunang..
Meriah...
Moh tengok gambar pertunangan antara Amy & Fiq ini..
Gambar-gambar ni aku ambil guna henset Nokia N73..


Cik Amy bersama bunga dari tunangnye..
Dia kata, kalo Fiq tak bagi bunga..tak boleh masuk umah...
Haha...seb baik la aku ni tak suka bunga...


Ni gambar masa selesai perbincangan...
Dan segala barangan hantaran...
Purple dari pihak perempuan, green dari lelaki...


Cik Amy bersama hantaran..


Kotak ni sangat menarik perhatian aku..
Cantik kan kotak ni, siap ade bulu-bulu lagi....


Ni takde kena mengena ngan cite Amy bertunang..
Cuma aku nak buat pengumuman yang aku dah berjaya mencucikan
kereta aku setelah sebulan keta aku tak mandi...
Rajin tak aku?
Aku memang rajin, tapi bukan aku yang cuci...
Aku bayar, orang yang cucikan...hahaha
Kilatkan..kan..kan...??

No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)