Sunday, April 10, 2011

Seni Pasir

'Seni Pasir'...
Tah pa pe je tajuknye..hihi
Okeh ngan perasaan yang sangat teruja dan over..
Aku nak tunjuk kat korang hasil seni pasir yang aku buat petang tadi..
Yang ni aku buat kat Tesco Kampar..
Ni pertama kali aku try..
Before this usha dari jauh je kat Jusco Ipoh..
Padahal dalam hati terkinja-kinja nak mencuba..
Haha..arini aku berjaya juga buat..
First time kan, so aku telah menggunakan saiz yang kecil je..
Sesaje nak try, takut tak menjadi pulak..
Excited gilos, sampai budak kecik sebelah aku yang buat seni pasir guna gambar spiderman pon macam nak ternganga tengok keterujaan aku neh..hihihi

Nah..tengok le..ok tak?

Ni lah die..home sweet home...
Aku tersilap sikit kat tulisan tu..
Huhu jenuh cuba nak buat tone color tau..
Sangat susah nak control pepasir tu dari bersepah ke tempat lain ok..


Lagik....tak tau nak letak kat mana..


Letak kat hujung meja jepun aku ni ok tak?
Nak cari frame and frame kan lah.. <--beriya!


Next time nak buat lagi!!!
Sangat best!

2 comments:

Sila conteng-conteng kat sini =)