Sunday, March 13, 2011

Seharian di Tepen...

Harini hari Ahad..
Aku bersama cik abg kesayanganku itu telah ke Tepen atas undangan sahabat zaman kecilku...
Ke perkahwinan Cikgu Azah di Kamunting Tepen..
Tersangatlah teruja rasanya sebab hampir 16 tahun tak bertemu dengan rakan-rakan aku masa zaman kecil aku kat Tepen..

Okeh, ni Puan Azah..
Dia Cikgu kat sebuah sekolah di Sarawak, n husband die orang Sabah bah......
Jauhnye nak balik raye komeeee.....hihi
Ate dah jodoh ye.. :)

Layankan beberapa keping gambar gadis comel ini...hihi

Cikgu Azah.. :)
Dah kawen ko ye...congrates my friend..


Okeh yang sangat gebu itu adalah aku... :P


Hah ni gambar versi lain plak..
Ni gambar aku ke Zoo Taiping..
Akibat tak berapa rajin malam ni...
Esok aku upload segala gambar yang aku amik kat zoo ye...

Letih gilo ni..
Nak tido dulu...nite..papai!

2 comments:

Sila conteng-conteng kat sini =)