Thursday, February 17, 2011

Tahniah ye kengkawan :)

Wahhh....start dari awal tahun...hingga ke hari ni...
Ade je kawan aku yang bertunang dan berkahwin..
Macam musim mengawan pulak...ekekek
Mentang-mentanglah tahun ni umur kita 15 tahun..
Eh silap! 25 tahun....hehe
Sume pakat bertunang and kahwin reramai...
Bagus-bagus...ada perubahan dalam kehidupan...

Pa pe pun aku nak ucapkan tahniah pada mereka semua..

Kepada yang bertunang...
Kuatkanlah benteng kesabaran kalian, moga sentiasa sabar and tabah....
Bertunang ni banyak dugaannya..
Benda besar kuman pun boleh jadi sebesar gajah tau!

Pada yang berkahwin pulak..
Aku doakan moga perkahwinan yang dibina kekal hingga ke akhir hayat..
Harmonikanlah rumahtangga itu dengan penuh kasih sayang, didikan agama yang kukuh, dan toleransi antara pasangan...
(ade macam pakar motivasi rumahtangga tak?...wink2!)
Dan tak lupa juga.........
Cepat-cepat dapat baby...!!!!!!!
hihihi... :)

Tak lupa juga pada kekita yang masih bujang ini...
Moga Allah s.w.t memudahkan perjalanan jodoh kita..
Jangan nanti kena bertongkat pulak hantar anak masuk tadika..ahai!
Pa pe pun........
Sabar itu separuh daripada Iman......... :)


Cantikkan?aku rasa ni cincin trend masa kini...
Sebab ramai member aku yang baru bertunang
cincinnya seakan cincin dalam gambar ni...hihihi

No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)