Thursday, February 3, 2011

Sayang si tiger manja selamanya..


Dalam dua tiga hari ni..
Aku memang rasa tak sedap hati...
Tak tahu kenapa...
Tiap kali aku bagi miaw-miaw aku makan..
Aku pelik tengok Tiger tak active macam selalu..
Malam tadi aku panggil dia...
Tapi dia tak datang pada aku macam biasa...

Pagi tadi...
Sekali lagi aku panggil dia...
Tapi sama jugak...
Dia tak datang pada aku...
Aku dah rasa ada yang tak kena..
Aku cari dia merata..
Kemudian aku ternampak sesuatu bawah kereta...

Tiger...
Dah mati...
Terbaring bawah kereta...
Sedih sangat....
Dia mati tanpa ada apa-apa kesan gigitan atau cedera kat badan dia...
Maybe sebab sakit...

Sayang Tiger selamanya.....


I miss this little baby.... T_T

No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)