Monday, February 14, 2011

mimpi

Malam tadi malam yang sangat panas..
Berpeluh-peluh aku..
Nak tido pon tak boleh...
Sekejap je dah terbangun...

Dalam kul 3 lebih baru dapat lelap..
Lena sangat ke aku tido sampaikan dapat mimpi yang best...
Hahaha..sila jangan pikir lain ek..

Aku mimpi aku kahwin..
Perkahwinan yang dirancang oleh family dan aku langsung tak tahu menahu...
Kiranya aku balik kampung je sumenya dah tersedia..
Siap baju pengantin warna hijau pucuk pisang ngan putih lagi...!
Best gile..
Rasa macam real beb!

Dalam mimpi aku tu, siap aku pegi menjemput orang lagi..hahaha..
Pengantin lelakinya artis plak tu..
Hahaha..tapi aku tak boleh gitau sape.. =p
Memang aku tak boleh lupakan..

Sangat best ok...sangat best..
Ape maknanya ye?hu?


No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)