Monday, February 14, 2011

Fourth Ladybird Touch

Huhu..banyak sangat dah aku mengarut sampai lupa nak update Ladybird Touch. Ok untuk kali ni aku update mengenai gambar perkahwinan antara Ziera & Wan. Ziera ni adik kepada kawan aku, dan perkahwinan ni berlangsung di Kuala Kangsar. Sekali lagi, aku amik gambar pengantin yang berbaju oren..But orange look so nice in picture...'menyerolang' kate orang Perak..hihi..Okeh layankan je gambar-gambar ni k..

Ini sebelum nikah, bertunang dulu..


Bermulanya proses nikah kahwin, dinikahkan
sendiri oleh bapa pengantin perempuan..


Hari persandingan..


Menyerlah warna baju pengantin ni..


Sabo bang...hiks!


Jeling sikit...but angle kurang cantik...
tak nampak muka pengantin perempuan..
Aku dah berdiri atas kerusi time ni,
tapi almaklumlah aku ni tak bape tinggi so...
seperti diatas jelah..


Ala-ala Bollywood gitu....hihi


p/s:: saya tak pandai amik gambar..saya tak pandai
cari angle yang cantik..silalah kutuk saya.. -.-'

No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)