Tuesday, January 4, 2011

New Year, New Kids, New Life

Assalamualaikum....
Fuhh...fuh...fuh!
Ha tu dia punyelah berabuk blog aku ni..hehe
Well sudah lama tak update, because sangat busy dengan
kehidupan duniawi ni.
Yesterday 2011 school opening..
Sangat ngeri dowh...
Yelah this year aku guide kelas 5 tahun, so dalam 1 kelas ni
ada juga 4 tahun..
Korang bayangkan anak-anak cina dalam umur camni..
sangat comel...... (>.<)
Mata sepet...
Ngan rambut tocangnye...
Muka plak jenis bulat--bulat...gebu-gebu...comel cam aku..
Please percaya =P

Well first day kan...
Nak marah pun tak sanggup..huhu
Kena juga lah aku tahan...
Dah le melalak macam orang tengah berlatih vocal...
Tudung aku ditarik-tariknya...sabor jelah...
Tak kurang gak ngan yang protes nak balik umah..
Abis sume grill pintu di gegarnye...hahahah!
Tapi nasib la tuhan anugerahkan aku ni punya kesabaran yang
tinggi melayan budak-budak..
Aku pun sangat suka budak-budak comel itu...hehe

Hari ni, hari kedua..
Diorang macam dah dapat biasakan diri sikit-sikit..
Ok lah...dah ada yang berani datang kat aku, duduk atas riba..
Ada yang siap buli-buli aku pulak tu........!
Tapi takpe...nasib baik anda comel...hehe

Gambar??
A'ah kan, aku tak amik gambar diorang lagi...
Nanti aku tepek kat sini gambar budak-budak comel ni untuk tatapan korang ye...

Moga esok lebih baik dari harini....Amin..


p/s:: bila aku nak ada anak comel macam ni....huuuu

No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)