Wednesday, January 12, 2011

Budak Comel?


Sape comel? Aku?
Memang................. :P
hihihi...takdelah gurau je..
Neh aku upload gambar bebudak prasekolah aku pada tahun ni...
Terasa sangat berbeza dengan yang lepas sebab bebudak kali ni badan diorang macam kecik sangat lah..
Bercakap pun ade pelat-pelat sikit...
Dengan macam-macam ragam yang diorang tunjukkan di awal tahun ni, menuntut kesabaran yang amat tinggi dalam diri aku..
Pepagi lagi dah buat tarian singa nak g kejar mak diorang..
Yang jadi mangsa tarik-tarik tudung..
AKU jugak...
Kesian aku kan?
Hihi...
Ape aku boleh buat? layankan aje....


Hah ni Kai Ling, budak paling kuat nangis, dah la nangis suka jerit-jerit...
Orang pujuk pun tak nak, kita dimarahnye balik..
Tapi bila dia dah ok, die pulak jadi tukang pujuk orang nangis..
Siap amik tisu tolong lap air mata lagi..hihi

Yang tersengeh kegembiraan ni, namanya Carmen..
Memang suka orang amik gambar die, inilah trademark pose die..hihi
Aku kesian budak ni, macam-macam die tak boleh makan..
Banyak sangat pantang larang...
Susah aku nak bagi makan..
Moga anak aku nanti takdelah pantang larang macam die ni..
Cewah bila tah aku nak beranak, kawen pon belum.. :P

Nampak tak yang bertocang dua kat belakang tu?
Namanya Lew Le Er..
Sentiasa serius..
Dalam sehari adalah dalam sekali dua je berpeluang tengok die senyum..
Tapi rajin buat keja sekolah..
Asal ade keja menulis..Dia akan datang kat aku...
' kakak, wo yau dodot...'
Die suruh aku buat titik-tik dalam buku die mudah dia nak menulis..hihi
cumel3...


Ini Wai Ming, sangat comel bila dia tak nangis..
Suka ajuk orang nangis, tapi bila die nangis...sangat dasyat..
Jom layan vid die nangis..

video

Video pendek je...nak rakam lama-lama tak sampai hati pulak aku tengok dia..


Ini Thaqifah, tapi aku panggil die kak ngah..
Banyak sangat celoteh...
Asal buat keja sekolah nak duduk sebelah aku..
Asal buat keja nak kakak gak pegang tangan die...
Adeh...camni baik kakak je sekolah.. :(

Comel kan, namanya Yong En..
Sangat suka senyum..
Muka dia bulat je...cute sangat..
Tiap hari datang kat aku suruh aku ikat rambut die...
Sabo jelah...
Tapi aku suka..rasa macam anak sendiri pulak..
hiks!


p/s : ni je gambar yang ade setakat ni, takde masa aku nak amik gambar memanjang ye...




No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)