Saturday, January 8, 2011

Baru Balik Dari KL

Penatnya..
Kesian abah drive jauh..
Nak ganti-ganti tak dibaginya...
Aku sebenarnya sangat malas nak jejakkan kaki ke KL..
Banyak sangat kenangan pahit kat sana..
Jangan kata KL...baru sampai Rawang pun aku dah rasa sebak..
Huuu...sungguh emo budak debab ini...

Dah dekat setahun..KL tetap tak berubah dari pandangan mata aku..
Lagi-lagi sejak aku tinggalkan KL..
Nak jalan-jalan kat KL pun aku takut..
Bukan sebab aku ni penakut..
Padahal dulu selalu je aku jalan sorang-sorang kat KL tu..
Tapi aku takut aku akan terjumpa dengan orang yang aku tak ingin nak jumpa..
Tapi kalo nak diikutkan..buat ape aku nak takut...aku tak salah...

But now aku lega dah...dah sampai umah..
Aku tak tahan lah duk lama-lama kat KL tu..
Rasa macam ada satu bahang yang..tah la..
Dulu memanglah best duk KL..
2 tahun aku bertahan kat sana...
Tapi rasanya sekarang lebih baik dari yang dulu..
Berganda baiknya....
Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)