Friday, December 10, 2010

Third LadyBird Touch

Dalam semua hasil kerja yang aku buat, masing-masing ada pengalaman yang berbeza, yelah aku ni kan baru je lagi, tak banyak job pulak tu. Sebabnya ini bukan kerja utama aku, orang kata aku ni freelance photographer yang tak bertauliah...hehe..main redah je. Ape pun boleh..!

Untuk hasil kerja yang ke tiga ni, pengantin ni orang Selama juga, tapi sesi photography ni diadakan dekat Taman Tasik Taiping. First time tau aku buat outdoor photography. So tanpa sebarang basic dan cuma berpandukan apa yang aku baca dekat tutorial..(seminggu aku jadi budak rajin membaca tutorial..haha). Aku redah je apa yang boleh, masa ni aku bertemankan kawan aku yang tak henti-henti membebel bengang kat pengantin..hahaha. Anyway thanks ye Cik Nemo sebab sudi meneman diri patik ini.

Pengantin kali ni ada 3 persalinan, first warna oren, second purple dan last gaun putih. Ok pengalaman ye, masa ni aku banyak belajar main dengan ISO. Kemudian cari port yang menarik, fikir gaya-gaya yang menarik, sebab pengantin ni totally bergantung kepada aku untuk bergaya so takpelah, kira mereka sudi untuk di dera lah kan. Tengok-tengoklah hasil kerja aku yang tak seberapa ni... =)

Aku suka sangat background ni.


Ray of light yang tak berapa nak jadi..hahaha


Nampak tak itik kayuh kat belakang tu??


Panas ek?kesian.....


Aku suruh guling macam dalam cerita hindustan die tanak...hehe


Tak bape nak jadi sebab aku tak cukup tinggi... T_T


Ray of light yang original..aku tak edit..cantik kan?



p/s: aku suka Tepen!

2 comments:

  1. eleh~~~ aku cukup tinggi per.... ntah per2 ntah... bleh je aku tulun snap kan... ngek tol<--- alkesah... niat nk provok org kurang inci... muahahaha

    ReplyDelete
  2. haha sedikit kurang asam disitu.... =P

    ReplyDelete

Sila conteng-conteng kat sini =)