Monday, December 13, 2010

Hari Isnin

Dalam banyak-banyak hari, hari Isnin lah hari yang paling aku tak gemor (loghat perak ye..). Sebabnya inilah hari dimana bermula kembali semua kerja. Kena buat itu ini, rancang balik apa yang nak dibuat sepanjang minggu tersebut dan bermacam lagi.

Isnin oh Isnin..kenapa nama ko Isnin..cukup malas nak pergi kerja di pagi Isnin. Tapi agak rajin kalau Isnin tersebut adalah hari dimana boleh pergi bank untuk jolok duit gaji..hahaha..sangat tak sopan!

Kalau di zaman sekolah dulu, aku sangat suka hari Isnin. Sebab Isnin ada perhimpunan pagi. Boleh dengar cikgu merepek kat stage, boleh gelak-gelak tengok orang tersengguk-sengguk tido..boleh pakai baju KRS (kadet remaja sekolah) sebab berseluar so macam best lah kan bagi aku yang tiap-tiap hari berbaju kurung..


Hari ni pun hari Isnin, tapi aku demam...aku tetap pergi keja walaupun demam. Sila berperasangka baik pada aku ye..aku bukan pura-pura rajin, tapi dah kenyataannya aku memang rajin. Look, aku update blog dikala demam...hahaha! Nape lah aku demam harini ye..maybe sebab aku rindu mak abah aku kot..kucing2..dan Mr. LadyBird Booboo..hihihi..dasar gatal..

Cepat lah hari Jumaat...aku rindu nak balik Ipoh.. :(





No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)