Wednesday, December 29, 2010

Aku Lukis Henna

Korang pernah melukis atau di lukis henna kat tangan tak?
Jumaat ni InsyaAllah aku g melukis henna..
Tak tau lah cantik ke tak...
Masuk yang ni baru orang ke 7 yang aku lukiskan henna..
Design? bantai je ikut suke hati aku...huahuahua!!
(pergh buruk pompuan ni gelak..!)

Yang ni baru je kejap tadi aku lukis..
Seperti biasa before aku design henna kat sesiapa..
Aku akan testing kat tangan aku sendiri dulu..




Ok tak weh? i know...i know...jangan lah gelak dengan kemontokkan jari aku tu...
Montok-montok pon sedap mencubit tau...hahaha

Aku rasa warna inai yang aku beli kali ni tak berape cantik sebab nampak macam gelap semacam...huh macam taik je aku tengok... T_T
Dah le lubang tiubnye beso...yang keluarnye pon beso-beso belaka...huu...jadik le design segedabak gitu...memang fail inai yang aku try ni..
Beli yang lain lah...huuu menci!


p/s: harap-harap datanglah idea yang melimpah ruah Jumaat ni...



No comments:

Post a Comment

Sila conteng-conteng kat sini =)