Wednesday, December 1, 2010

Ada Kerja Tak Buat Kerja

Hahaha..tah apa-apa je tajuk en3 aku ni. Tapi ianya amat bersesuaian dengan situasi aku sekarang ni. Ada kerja tapi aku tangguhkan dulu sebab bosan tahap gaban! Ok, apa yang menarik harini?

Harini dah masuk bulan Disember, 1 Disember 2010.

Harini juga orang-orang gomen dapat bonus RM500. Termasuklah juga aku..hahaha! Mekasih ye kerajaan Malaysia yang kucintai.

Harini baru aku teringat, Jumaat ni 3 Disember, genaplah setahun aku bekerja kat sekolah ni. Genap setahun menjadi pekerja kerajaan.

Harini juga aku terkenang balik apa yang pernah berlaku sepanjang tahun 2010 ni. Banyak sad story..uhuhuk..

Harini genap setahun aku tinggalkan KL.. =(

Harini dah 6 bulan lebih perkenalan kami..takde exactly date, yang penting kami bahagia..=D

Harini
bank start potong gaji aku!yait!

Harini aku nak makan ayam goreng kat simpang nak masuk umah aku..hahaha..sedap tau..

Harini niat nak main badminton kalau tak hujan.

Harini terfikir cuti aku dah approve ke belum.

Harini terfikir malam ni perlu ke aku menambah en3 baru?

Oh ye, paling penting..harini aku terfikir, lagi 3 bulan je aku nak masuk 25 tahun
!


p/s: gambar ni langsung takde kena mengena dengan en3 diatas, cuma nak tunjukkan..budak ni comel macam aku kecik-kecik dulu..hahaha!

2 comments:

  1. mok cik.. senin aku koroje ler... huh!!!

    mok cik... ko xcuti ujung thn?

    mok cik... ble nk jimba2 g kempus?

    mok cik.. aku xkira.. nk juga potochop...

    mok cik.. buat cover aku cpt...

    mok cik.. mok cik~~~

    ReplyDelete
  2. apesal ko ni mokcik....
    banyak benor mokciknye...
    nnt senin malam pon boleh...lepaking le...
    hehehe...
    potochop tu nnt aku kasi le, tak pat lg installernye...
    hai mokcik...

    ReplyDelete

Sila conteng-conteng kat sini =)